Bestelling verzekeren met een retourgarantie
Onzeker? Probeer ons dan gewoon eens uit.
Meer dan 150.000 klanten hebben we inmiddels kunnen overtuigen van onze producten en kwaliteit.
Ook u willen we graag tot onze tevreden klanten rekenen en daarom willen we u de beslissing voor Insetto nog iets gemakkelijker maken.
Hoewel het zelden voorkomt dat iemand zich vergist in de maat of dat het gekozen systeem niet past of niet bevalt, kunt u nu bij Insetto uw op maat gemaakte hor bestellen, bij geselecteerde systemen, dankzij de optionele retourgarantie met zeer gering risico!
Bij een bestelling kunt u bij de deelnemende systemen een artikel, ondanks de maatwerkproductie, binnen vier weken na levering eenvoudig retourneren en krijgt u uw geld terug.
De volgende systemen nemen deel en kunnen, indien u de "Retourgarantie" bij het artikel heeft geselecteerd, worden geretourneerd:
Insectwerende Plisse-systemen:
Insectwerende rolhorren:
- Adria voor ramen
- Adria voor dakramen
- StarlineFix voor ramen
- StarlineFix voor dakramen
- Topline voor ramen
- Topline voor dakramen
Bij de deelnemende systemen vindt u ook in de configurator de bijbehorende aanwijzing.
*Let op de volgende informatie, die deel uitmaakt van de "Retourgarantie":
- Voor de gewenste retourzending volstaat een kort bericht via ons contactformulier, onder vermelding van het bestelnummer en het artikel.
- VVerpak het artikel zo goed mogelijk in de aanwezige doos (bewaar de doos alstublieft totdat u heeft besloten dat alles past, omdat de retourzending in de originele doos moet plaatsvinden).
- Wij regelen de ophaling door onze pakketdienst en nemen de ophaalkosten voor onze rekening.
- Nadat uw artikel bij ons is aangekomen, wordt het gecontroleerd op verdere bruikbaarheid. Aftrekkingen voor schade behouden wij ons voor.
- Na controle ontvangt u binnen enkele dagen een terugbetaling.